هتل سارا بهتره یا هتل مریم؟
نوشته شده توسط : ادمین

هتل سارا بهتره یا هتل مریم؟

هتل سارا بهتره یا هتل مریم؟

هتل سارا در سال 1388 احداث شده و جزء هتل های 4 ستاره کیش است. این هتل از 4 طبقه تشکیل شده و دارای 72 اتاق می باشد. فرودگاه کیش در فاصله 10 دقیقه ای از این هتل واقع شده است. همچنین مراکز خرید در نزدیک هتل و به فاصله 5 دقیقه ای از این هتل قرار دارد. این هتل دسترسی مناسبی به مراکز خرید جزیره دارد. همچنین اسکله و دریا هم به هتل نزدیک است. از امکانات هتل سارا می توان به آسانسور، اینترنت، سالن کنفرانس، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، صندوق امانات، لاندری، رستورانف کافی شاپ، کرایه اتومبیل، کافی نت، خشک شویی و ... اشاره داشت.

هتل مریم در سال 1390 احداث شد و در سال 1391 بازسازی شده و مجموعا از 4 طبقه و 56 اتاق تشکیل شده است. در این هتل تکنولوژی کنترل هوشمند((BMS  برای خدمت‌رسانی به میهمانان در نظر گرفته شده است. هتل مریم جزء هتل های 5 ستاره جزیره می باشد. هتل با اسکله و دریا فاصله کمی دارد. این هتل در میدان امیرکبیر واقع شده است. معماری این هتل به سبک اروپایی طراحی شده است. مراکز خرید به هتل مریم نزدیک می باشد به طوریکه با کمی پیاده روی می توان به این مراکز دسترسی داشت. فرودگاه در فاصله 15 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است. از جمله امکانات این هتل می توان از اینترنت در لابی و اتاق، لاندری، رستوران، فضای سبز، تاکسی سرویس، صندوق امانات، استخر، سالن بدنسازی، سالن کنفرانس، بیلیارد، پارکیگ اختصاصی، ماساژ، آرایشگاه و ... نام برد.

برای آگاهي از كم و كيف سرويس دهي هتل سارا ميتوانيد از نظر مسافران در مورد هتل سارا كيش و همچنين برای آگاهي از كم و كيف سرويس دهي هتل مریم ميتوانيد از نظر مسافران در مورد هتل مریم كيش بازديد نمایید.

 

 

هتل سارا کیش

هتل سارا کیش . نمای بیرونی


 

هتل مریم کیش

هتل مریم کیش . نمای بیرونی


 

 مطالب مرتبط:

 





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل سارا بهتره یا هتل مریم؟,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: